Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հայահավաք լինելո՛ւ է

Հայահավաք լինելո՛ւ է
26.05.2024 | 14:50

Շարժումը ծավալվեց եկեղեցով, բայց աղոթում է անաստված փթիրախումբը։ Աղոթում է, որ անձրև գա, հեղեղ լինի, ամեն տեսակ աղետ լինի, միայն թե հայահավաք չլինի։ Իսկ հայահավաք լինելու է։

Երեկվա զարզանդելի շանթ ու որոտը նշան էր, նշան՝ դարձի գալու, խոտոր ու կործանարար ուղին շտկելու։ Հայահավաք լինելո՛ւ է։

Կարո Վարդանյան

Դիտվել է՝ 1326

Մեկնաբանություններ